Blog

Kho Phangang

2011-07-26 16:28
Vi er stadig på Kho Phagnang (2 nætter endnu). Her holder vi rigtig "slap-af-ferie". Det meste af dagen går med at svømme i poolen og svømme i havet som er meget stille og klart. Bunden er rent, hvidt sand og vandet bliver kun langsomt dybere, så det er en helt perfekt strand for pigerne at bade...

Ko Tao

2011-07-21 15:36
Så er vi igen kommet til et sted med internet der virker. Efter en uge på KhoSamui valgte vi at drage til en noget mindre ø lidt nordligere. Nemlig Ko Tao. Ko tao er en lille ø med kun 750 indbyggere og meget kendt for dykning og snorkle muligheder. Første aften oplevede vi at lyset...

Koh Samui

2011-07-13 15:42
Så er vi kommet til den lille tropeø Koh Samui. Her står den mest på afslapning og badning. Pigerne elsker at bade i poolen og i det stille hav omkring øen. I går fik vi 3 piger en dejlig gang massage på stranden.  I dag lejede vi en bil. Vi var på besøg i en sommerfuglehave,...

Nu i Chiang Rai

2011-07-07 17:07
Så er vi ankommet til Chiang Rai som ligger nord for Chiang Mai. turen herop blev lidt anderledes end forventet men heldigvis er Thailand et nemt land at rejse i, så det kan godt lade sig gøre at improvisere. Mandag havde vi booket en 5 dages rundtur i området nord for Chiang Mai. Planen var...

endelig ankommet

2011-07-03 09:16
Så er vi endelig ankommet til Thailand. Denne gang var der kun 2 forsinkelser undervejs. Men klog af gammel skade havde vi god tid mellem de flyvninger vi selv havde booket.. Det blev derfor ikke noget problem at nå fra det ene fly til det andet. Pigerne har vænnet sig til at rejse, så de var helt...

3 dage til Thailand

2011-06-26 19:13
  Om intet mindre end tre dage drager vi afsted mod Thailand. Erstatningsrejsen er på plads og vi er i gang med at pakke rygsækkene. Det har dog ikke været det store problem at finde ud af hvad de skal indeholde. Det samme som sidst og så er vi klar til afgang. Denne gang skulle vi gerne være...

Hjemme igen

2011-02-08 20:02
Vi fik en dejlig uge på Tenerife. Her gik tiden ved poolen og ved stranden. Havet var dog lidt vildt, så det var kun de voksne det måtte bade, men så er det jo heldigt at sand + vand = sjov leg i timevis. Vi lejede en bil i to dage, hvor vi kørte til et nærliggende marked og til Tenerifes...

Sol og sommer pa tenerife

2011-01-31 18:53
Sa far vi en del sol og sommer pa tenerife. Vi valgte at slabe pigerne med til tenerife for at fa bare en smule sol og sommer. Godt nok regnede da vi ankom, men kan man nasten forvente andet:-) Lige nu er der 21 grader og de har lovet godt vejr de naste par dage. Endnu engang nyder pigerne det...

Sa er vi i England

2011-01-27 17:02
Efter 7 fantastiske dage i Ostrig er vi nu i England. Men for at starte hvor vi sluttede sidst kan vi fortalle, at pa dag 3 kom Kamilla op pa toppen af bjerget. ogsa herfra sang hun hele vejen ned hvilket medforte mange sjove og sode kommentarere fra de andre skigaster. Nikoline var lidt irriteret...

Sä er der ski pä

2011-01-20 15:04
  Som de fleste nok allerede har hört sä blev det en tur rundt i Europa i stedet for. Lige nu befinder vi os i et snebeklädt Gältur i Östrig. Sneen er super og der er lovet godt vejr fra i morgen. Kan det väre bedre..... Nikoline er virkelig blevet glad for at stä pä ski. Hun tager de blä...